Příspěvky

Bilancování 2021

Trochu bilancování a zamyšlení na začátku roku neuškodí…

V roce 2020 jsem asi jako spousta lidí nejen z oboru PR a marketingu zažila něco jako „otřes jistot“ a poprvé po dlouhé době jsem přemýšlela nad úplnou změnou práce. Díky podpoře mých nejbližších, (v rámci možností) pozitivní mysli, tvrdé práci a souhře šťastných okolností se nakonec vše v dobré obrátilo. Konečně jsem si taky uvědomila zásadní PRovou chybu – zanedbání vlastní propagace. Protože žádný klient, který o vašich výsledcích neví, vás pod peřinou nenajde, že ano. Také proto jsem si konečně udělala tento pracovní web a lifestylový blog Svět podle DAM a začala je pravidelně aktualizovat.

I rok 2021 byl ve spoustě věcí náročnější a složitější. Odpadly prakticky všechny eventy, tiskové konference a další offline akce, které tvoří jeden z důležitých kamenů PRistových činností. I tak jsem se mohla setkat se spoustou zajímavých osobností a byla jsem třeba u zahájení spolupráce někdejší Miss World Taťány Kuchařové a jedné velké kosmetické firmy.

Celý rok jsem se snažila odvádět maximálně kvalitní práci – věřím, že se mi to podařilo. Děkuji klientům, kolegům i redaktorkám a redaktorům za to, že jsem mohla dělat to, co mě baví.

Letos bych se chtěla zaměřit především na projekty s potenciálem dlouhodobější a systematické komunikace.

Přeji nám všem rok plný zdraví, štěstí, samých příjemných zážitků a (nejen) pracovních úspěchů.

 

Klienti a projekty 2021 (řazeno abecedně)

 

Celkový počet výstupů: cca 1300

 

DĚTSKÉ KRIZOVÉ CENTRUM

Příležitostná forma spolupráce pod hlavičkou KPA ONE zahrnovala mj. témata jako společná kampaň DKC a Nadace Sirius Nenecháme dětství zhořknout, problematika návratu dětí do škol (po jarním lockdownu), doporučení DKC pro komunikaci s dětmi zasaženými živelní katastrofou nebo 20 let DKC. Zajištění printové inzerce.

Počet výstupů: přes 30 výstupů

Výběr médií (dle abecedy): mj. ABC, Burda Style, Mateřídouška, Moje psychologie, Svět ženy, z online Adam.cz, Aktualne.cz/zena, Protisedi.cz, Sancedetem.cz, Socialniprace.cz aj.

www.ditekrize.cz

 

GUMOTEX

Jednalo se o příležitostnou formu spolupráce v rámci agentury KPA ONE. Komunikačními tématy byly mj. nová vizuální identita či informace o ekonomických výsledcích za rok 2020 apod. Připravovala jsem tiskové zprávy a zajišťovala citace managementu pro média (souvisely mj. s s nedostatkem čipů a omezením výroby v automotive). Podílela jsem se také na přípravě press kitu a firemního časopisu Svět GUMOTEXU.

Počet výstupů: přes 30 výstupů

Výběr médií (dle abecedy): mj. Deníky, Blesk.cz, Denik/y.cz, Barrandov.tv, Drbna.cz, Euro.cz, Font.cz, Investice.cz, Nasregion, Novinky.cz, Technickytydenik.cz, Zpravyzmoravy.cz apod.

 

www.gumotex.cz

 

HANUŠ LAMR

S Hanušem jsme se loni soustředili pouze na 3 témata: na jeho nominaci na prestižní cenu Czech Grand Design, účast na přehlídce interiérového designu S/ALON BUDAPEST, a na především novou kolekci šperků Cereal, poprvé představenou na letošním ročníku svátku designu Designblok 2021. V roce 2022 máme v plánu systematičtější komunikaci.

Počet výstupů: cca 100  

Výběr médií (dle abecedy):

Cosmopolitan, Dolce vita, Forbes, Marianne-Venkov a styl, Moderní byt, Ona Dnes, Pátek Lidových novin, Právo, Rezidence, Svět ženy, Žena a život, z online mj. Dolcevita.cz, Idnes.cz/hobby, Lidovky.cz, Lifestylenews.cz, Modernibyt.cz, Prozeny.cz aj.

www.hanuslamr-shop.cz

www.hanuslamr.com

LEVANDULOVÉ ÚDOLÍ

Od ledna 2021 jsem začala pracovat pro nového klienta – Levandulové údolí v Chodouni. Kromě pěstování BIO Levandule Chodouňské se zde vyrábí produkty pro zdraví a imunitu a pořádají se zde ozdravné pobyty nebo akce pro celou rodinu.

Mým úkolem byla převážně klasická PR práce (generování témat, tvorba tiskových podkladů, media lobbing, zajištění soutěží a barterů, konzulatce), aktualizace LinkedIn aj.

Jako u jediného klienta se loni podařila tiskovka (nebo, vzhledem k lokalitě Levandulového údolí, šlo spíš o press trip).

Počet výstupů: cca 445

Výběr médií (dle abecedy):

např. Česká televize – Déčko, Český rozhlas, TV Seznam, Prima TV, Blesk, Blesk Hobby, Blesk pro ženy, Claudia, Deníky, Esence, F.O.O.D., Glanc, Gurmet, Květy, Lidové noviny, Magazín Právo, Marianne, Marianne – Venkov a styl, MF Dnes, Moje psychologie, Můj svět, Ona Dnes, Právo, Prima vychytávky, Překvapení, Svět ženy, Top Class, Zdraví, z online mj. Blesk.cz, Ceskenapoje.cz, Iprima.cz, Lifestylenews.cz, Marianne.cz, Novinky.cz, Primanapady.cz, Prozeny.cz, Svetcestovatele.cz, Tojesenzace, Topmoments aj.

www.levanduloveudoli.cz

 

MIELE

Dlouholetý klient (s drobnou přestávkou), pro něhož od roku 2021 pracuji pod hlavičkou agentury KPA One. Mým úkolem je systematická PR práce, zahrnující vše od generování témat a tvorby podkladů přes media lobbing až po nezbytnou náročnou administrativu. Zároveň jsem se podílela na přípravě mediaplánu pro print (Česká a Slovenská republika), na koordinaci aktivit v rámci partnerství společnosti Miele na prestižní České ceně za architekturu, na spolupráci s mladým šéfkuchařem hotelu Alcron v Praze Lukášem Hlaváčkem (děkuji jeho příjemné manažerce Lucce Čeňkové) apod.

Počet výstupů: cca 570

Výběr médií (dle abecedy):

Např. Builder, Dolce vita, Doma Dnes, Domov, Dům a zahrada, Elle Decoration, Estate, F.O.O.D., Gurmet, Harper´s Bazaar, Home, Krásný rok, LUI, Marianne bydlení, Marianne Venkov a styl, Moderní byt, Můj dům, Můj svět, Nové proměny bydlení, Paní domu, Proč ne?, Rodinný dům, Svět kuchyní, Svět ženy, Top Class, z online mj. Bydlenimagazin.cz, Bydlet.cz, Dolcevita.cz, Homeincube.cz, Iluxus.cz, Lifestylenews.cz, Luxus.cz, Magazinelita.cz, Mediaguru.cz, Modernibyt.cz, Mujdum.cz, Peknebydleni.cz, Prestigeweb.cz, Prozeny.cz, Rezidenceonline.cz, Stylemagazin, Tojesenzace, Topvogue.cz apod.

 

www.miele.cz

 

NATAVA

Nová česká značka přírodní a BIO kosmetiky mi byla sympatická od začátku svým přístupem k přírodě, výrobě i lidem. Naše spolupráce sice začala až v druhé polovině listopadu, ale už za tak krátkou dobu se nám podařilo oslovit zajímavé tituly. V plánu je toho v rámci brand buildingu mnohem více, budu průběžně informovat.

Počet výstupů: cca 35

Výběr médií (dle abecedy): Ona Dnes, Rezidence, Svět ženy, Zdraví, z online mj. Lifestylenews.cz, Moda.cz, Prozeny.cz, Rezidenceonline.cz apod.

www.natava.cz

VETERAN RALLYE KUTNÁ HORA 2021

Moje srdeční záležitost se skvělým týmem. Pro tuto nádhernou akci jsem už po několikáté v rámci vzletně pojmenované funkce „ředitelka závodu“ zajišťovala např. mediální partnerství a komunikaci s médii, spolupráci s Národním technickým muzeem, historický kvíz pro účastníky nebo jsem spravovala sociální sítě. Letos bylo vše ztíženo tím, že se do poslední chvíle nevědělo, zda se akce vůbec uskuteční. Veškerá komunikace tak musela proběhnout prakticky během 1 měsíce, což bylo velmi náročné. Díky nasazení celého týmu se ale vše podařilo doufejme ke spokojenosti účastníků i diváků.

Počet výstupů: cca 110

Výběr médií (dle abecedy):

Český rozhlas, Evropa 2.cz, Deníky, Lidové noviny, Mladá fronta Dnes, Nedělní AHA, Právo, Kutnohorskélisty.cz, Česká televize – Déčko, Denik.cz, Informuji.cz, Kutnohorskydenik.cz, Babinet.cz, Kamsdetmi.com, Kdykde.cz, Kudyznudy.cz, Life4you, Lifestylenews.cz, Prestigeweb.cz, Stylemagazin.cz, Svetcestovatele.cz, Tojesenzace.cz, Traveladventure.cz apod.

www.veterani-kh.cz

 

 

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.