Příspěvky,  Tiskové zprávy,  Události

Na veletrhu IFA v Berlíně se letos značka Miele představila ještě chytřeji, komfortněji a udržitelněji

  • Ústředním tématem byla udržitelnost – pro větší ochranu životního prostředí a klimatu ve firmě i v domácnosti
  • Kromě toho se představily: nové varné desky, konvektomaty a chytré služby pro náročné požitkáře

„Objevte kvalitu, která předběhla svou dobu. Pro lepší budoucnost.“ Pod tímto heslem se přední světový výrobce prémiových domácích spotřebičů vrátil na první veletrh IFA od roku 2019. Co to konkrétně znamená, prozradili na tiskové konferenci na veletrhu IFA výkonní ředitelé společnosti dr. Markus Miele a dr. Reinhard Zinkann a marketingový ředitel skupiny Miele dr. Axel Kniehl. V průběhu veletrhu se mohla odborná veřejnost seznámit s tím, jak Miele chrání životní prostředí a klima a pomáhá lidem žít udržitelněji a lépe. Kromě toho byly k dispozici jedinečné novinky pro chytré vaření a stylový požitek, které nabízí pouze Miele.

Miele zajišťuje udržitelnost chytré domácnosti a pomáhá dále snižovat emise CO2 a spotřebu elektřiny. Zde pomůže například nový Consumption Dashboard* v aplikaci Miele. Uvádí, kolik elektřiny a vody skutečně spotřebovaly myčka nádobí nebo pračka během programu – a poskytuje tipy, jak spotřebiče používat efektivněji. Zákazníci s fotovoltaickým systémem na střeše mohou optimalizovat vlastní spotřebu energie prostřednictvím inteligentního řízení spotřeby, na kterém Miele spolupracuje se silnými partnery…

Další informace médiím ráda poskytnu.

PR aktivity pro klienta Miele připravuji v rámci agentury KPA ONE.  

Credit: Miele ČR, www.miele.cz

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *