-
Nová kampaň Hanuše Lamra se jmenuje #Authenticity. Objeví se v ní také jeho klientky a klienti
Umělec, designér a šperkař Hanuš Lamr spouští kampaň s jednoduchým názvem #Authenticity. Cílem projektu je sdílet krásu přírody, opravdovost i radost ze života prostřednictvím jeho zákaznic a zákazníků ze všech pracovních i sociálních sfér, ať už jde o prostředí umění, kultury nebo byznysu. „Mám to štěstí, že díky své profesi…
-
Cereal – nová kolekce šperků designéra Hanuše Lamra poprvé na Designbloku 2021
Během přehlídky Designblok 2021, která proběhne od 6. – 10. října, představí designér a šperkař Hanuš Lamr svou novou kolekci s názvem Cereal. S kolekcí Cereal se bude moci veřejnost poprvé seznámit v budově Uměleckoprůmyslového musea v Praze. Jde o součást výstavního projektu RENESANCE 21, tvořeného díly splňujícími kritéria kurátorského výběru. Šperky Hanuše…
-
V nové kolekci Cereal vzdává Hanuš Lamr hold posvátnému symbolu života
Motto: „Obilné lány šumí, každý klas se chvěje ve větru. Sluncem jak zlatem zalité, čekající na žeň. Dozrávají. Jako znavení poutníci docházejí ke svému údělu…“ Hanuš Lamr představuje novou kolekci Cereal, v níž vzdává poctu především jednomu ze základních symbolů bytí – obilnému klasu. „V kolekci Cereal představuji krásu zlatého obilného…